خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/30 - 15:09
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کاظمی خبر داد:

حضور وزیر جهاد کشاورزی در لرستان/ بازدید از طرح های حوزه کشاورزی پلدختر

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس از حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان لرستان و بازدید از طرح های حوزه کشاورزی پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر کشاورزی در استان لرستان گفت: وزیر جهادکشاورزی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان از ایستگاه‌های پمپاژ تخریب شده از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی آنها قرارخواهدگرفت.



وی، افزود: بازدید وزیر جهادکشاورزی از مجتمع ماهیان خاویار واحدهای پرورش ماهی در مناطق "سراب جهانگیر" و "چم گز" از برنامه‌های این سفر است.



عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت: ساداتی نژاد در این سفر با بازدید میدانی از پمپاژهای کشاورزی "واشیان" و "رنگین بان" از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح‌ها قرار خواهد گرفت.



وی، افزود: بازدید از باغات انجیر منطقه "زیودار" از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهادکشاورزی به پلدختر است و در پایان جلسه‌ای با حضور مسئولان و تشکل‌های حوزه کشاورزی در پلدختر برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355708
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار